کورتنی کارداشیان
نوشته شده توسط : khabarfori5

جسیکا سیمپسون

جسیکا یک ستاره پاپ  قرص و بازیگر معروف است  قرص که اگر درباره بهداشت دهانش بدانید شوکه می شوید، جسیکا در برنامه “الن دی جنرس شو” گفت دندان هایش فقط ۳ بار  قرص در هفته مسواک  قرص می زند  قرص چون دندان  قرص هایش به اندازه  قرص کافی سفید هستند و نمی خواهد بیشتر از این براق ، صیقلی شوند. جسیکا در ادامه می گوید با دستمال روی دندان هایش می کشد قرص و اصرار دارد که دهانش همیشه  قرص بوی خوب می دهد.اما هر روز از  قرص نخ دندان و دهانشویه استفاده می کند.

.

 

اینکه؛‌ دلیل این همه تحول؟ و دگرگونی چیست، سؤالی قرص است که جامعه‌شناسان و روانشناسان باید قرص به آن پاسخ دهند اما شاید با نگاهی قرص به جامعه و وضعیت اقتصادی غالب مردم بتوانیم به بزرگ‌ترین قرص دلایل این تغییر روند پی ببریم.

 

باتوجه قرص به اهمیت این موضوع  قرص و در نظر گرفتن اینکه تعداد قرص زیادی از چهره‌های هنری کشورمان همچنان مجرد مانده‌اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی  قرص باز به دنیای مجردی بازگشته‌اند، تصمیم گرفتیم قرص گزارشی تهیه کنیم تا در بخشی از آن به معرفی قرص چهره‌های مجرد سینما و تلویزیون قرص بپردازیم و در بخش دیگرش نگاه تعدادی از چهر‌ه‌ها را نسبت به موضوع ازدواج قرص بررسی کنیم.

 

چهره های  مگنا معروف ایرانی که هنوز قرص مجرد هستند

 

جسیکا یک ستاره پاپ  قرص و بازیگر معروف است که اگر  قرص درباره بهداشت دهانش بدانید  قرص شوکه می شوید.
.

 

کورتنی کارداشیان.

کورتنی: یکی از اعضای  قرص خانواده ثروتمند ، معروف  قرص کارداشیان همیشه از چیزهای طبیعی ، ارگانیک استفاده می کند. به خصوص وقت غذا خوردن و نگهداری  قرص از بچه ها. کورتنی زمان بچه شیر دادن از  قرص دئودورانت استفاده  قرص نمی کرد و بدنش به قدری بوی بد می داد که  قرص همسرش اسکات دیسیک و  قرص خواهرش کلویی کارداشیان  قرص به آن تذکر می دادند. جالب است که چنین شخصی وقتی خواهرش کیم تولید کننده برند عطر است بوی بد می دهد. البته کلویی فقط به خاطر این که مواد شیمیایی  قرص دئودورانت ها به نوزادش آسیب نرساند این کار را می کرد  قرص و بعد از پایان دوره شیردهی قرص دوباره از دئودورانت استفاده کرد!

.

کورتنی، زمان بچه شیر  قرص دادن از دئودورانت استفاده نمی کرد.
.

 





:: برچسب‌ها: کورتنی کارداشیان ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: